Dieta pudełkowa

Dieta Pudełkowa to nic innego jak wygoda 🙂

Odpowiednio zbilansowane posiłki, w zależności od Twoich potrzeb. Przygotowywane przede wszystkim z myślą o Twoim zdrowiu. Oferujemy rożne poziomy kaloryczności, więc każdy znajdzie coś dla siebie.

Jeden dzień diety pudełkowej oznacza pięć posiłków: śniadanie, II śniadanie, obiad, podwieczorek i kolacja.

Jedzenie jest odpowiednio zapakowane- w wygodne, zamykane pojemniki.

Kierowca dostarcza je pod Twoje drzwi!

 

Dieta 1300 kcal

Dieta 1300 kcal to deklarowany program dla kobiet o małej aktywności fizycznej, które zazwyczaj wykonują pracę biurową, a chcą w krótkim czasie zredukować masę swojego ciała.

Jadłospis składa się z 5 zbilansowanych posiłków spożywanych co około 3 – 4 godziny i zapewnia utratę masy ciała bez uczucia głodu. Sytość organizmu zapewniają posiłki bogate w produkty pełnoziarniste zawierające węglowodany złożone oraz błonnik pokarmowy, który usprawnia działanie przewodu pokarmowego jak również pełnowartościowe białko i tłuszcze nienasycone zawierające kwasy omega-3 i omega-6.

W naszych posiłkach znajdziecie Państwo produkty z grupy superfoods, zawierające między innymi dużo witamin oraz przeciwutleniaczy, które wzmacniają organizm i poprawiają ogólny stan zdrowia. Produkty te to np. nasiona chia, spirulina, amarantus, zielony jęczmień, ostropest plamisty, jarmuż i wiele innych.

Aby zachować prawidłową sylwetkę i usunąć produkty przemiany materii należy codziennie wypijać wodę, aby nie dopuścić do odwodnienia organizmu. Zalecamy codziennie wypijać 30 ml na kilogram masy ciała.

 

1600 kcal

Dieta 1600 kcal jest dedykowana kobietom o umiarkowanej aktywności fizycznej, które chcą zredukować tkankę tłuszczową lub kobietom mającym prawidłową masie ciała, które chcą zachować zdrowie i ładny wygląd. Dieta może mieć zastosowanie również u mężczyzn z nadwagą o małej aktywności fizycznej chcących w szybki sposób zmniejszyć masę ciała.

Dieta 1600 kcal to idealne rozwiązanie dla kobiet, które rozpoczynają walkę o upragnioną sylwetkę. W połączeniu z dodatkowym wysiłkiem fizycznym przyniesie doskonałe i szybkie efekty.

Jadłospis Zdrowego Pudła opiera się na zasadach diety racjonalnej, która zawiera 3 główne rodzaje składników odżywczych takich jak białko, tłuszcze i węglowodany jak również cały zestaw witamin i składników mineralnych. Na ich bazie zbudowany jest każdy posiłek. Właściwa częstość spożywania posiłków stanowi ważny element prawidłowego odżywiania, dlatego zachęcamy do spożywania naszych posiłków w odstępach 3 do 4 godzin.

W naszych posiłkach znajdziecie Państwo produkty z grupy superfoods, które charakteryzują się korzystnymi właściwościami zdrowotnymi. Produkty te są bogate między innymi  w witaminy, antyoksydanty czy w substancje aktywne. Produkty te to np. nasiona chia, spirulina, amarantus, zielony jęczmień, ostropest plamisty, jarmuż i wiele innych.

Aby zachować prawidłową sylwetkę i usunąć produkty przemiany materii należy codziennie wypijać wodę aby nie dopuścić do odwodnienia organizmu. Zalecamy codziennie wypijać 30 ml na kilogram masy ciała.

 

2000 kcal

Dieta 2000 kcal przeznaczona jest  dla mężczyzn z nadwagą, umiarkowanie aktywnych chcących zredukować tkankę tłuszczową jak również dla kobiet o zwiększonej aktywności fizycznej, które  chcą mieć zdrowy i zbilansowany jadłospis. Jest to propozycja również dla osób które wcześniej korzystały z pakietu 1600 kcal.

Nasz jadłospis charakteryzuje się wysoką zawartością pełnowartościowych produktów zbożowych, zawierających między innymi błonnik pokarmowy jak również witaminy z grupy B. Spożywanie produktów z pełnego przemiału wpływa również na obniżenie zawartości cholesterolu we krwi.

Posiłki bogate są w warzywa i owoce, które stanowią podstawę piramidy żywienia i zmniejszają ryzyko zachorowań na choroby układu krążenia.

Nasz pakiet żywieniowy zawiera 5 zbilansowanych posiłków, które należy regularnie spożywać co 3 – 4 godziny, aby uzyskać zamierzony efekt.

W naszych posiłkach znajdziecie Państwo produkty z grupy superfoods, które charakteryzują się korzystnymi właściwościami zdrowotnymi. Produkty te są bogate między innymi  w witaminy, antyoksydanty czy w substancje aktywne. Produkty te to np. nasiona chia, spirulina, amarantus, zielony jęczmień, ostropest plamisty, jarmuż i wiele innych.

Aby zachować prawidłową sylwetkę i usunąć produkty przemiany materii należy codziennie wypijać wodę aby nie dopuścić do odwodnienia organizmu. Zalecamy codziennie wypijać 30 ml na kilogram masy ciała.

 

2500kcal

2500 kcal to propozycja dla mężczyzn aktywnych zawodowo i fizycznie, których celem nie jest docelowa redukcja tkanki tłuszczowej, a zapewnienie organizmowi  kompletu wartości odżywczych niezbędnych w codziennej pracy. Program 2500 kcal kierujemy również dla kobiet ze zwiększoną aktywnością fizyczną.

W trosce o Państwa zdrowie przygotowaliśmy zestaw 5 posiłków, które należy spożywać w odstępach co 3-4 godziny. Prawidłowe rozłożenie posiłków zapewni wzrost tempa metabolizmu, a jednocześnie pozwoli na efektywniejsze gospodarowanie spożytymi kaloriami. Posiłki spożywane regularnie pozwolą Państwu utrzymać stałe stężenie cukru we krwi, co nie będzie skutkowało napadami głodu oraz ograniczy wydzielanie insuliny, która nasila odkładanie tłuszczu w postaci tkanki tłuszczowej.

Aby posiłki były lekkostrawne dobieramy odpowiednie techniki kulinarne takie jak pieczenie, duszenie, gotowanie na parze, nie dosalamy potraw, a w zamian używamy ziół aby wydobyć smak pożywienia.

W naszych posiłkach znajdziecie Państwo produkty z grupy superfoods, które charakteryzują się korzystnymi właściwościami zdrowotnymi. Produkty te są bogate między innymi  w witaminy, antyoksydanty czy w substancje aktywne. Produkty te to np. nasiona chia, spirulina, amarantus, zielony jęczmień, ostropest plamisty, jarmuż i wiele innych.

Aby zachować prawidłową sylwetkę i usunąć produkty przemiany materii należy codziennie wypijać wodę, aby nie dopuścić do odwodnienia organizmu. Zalecamy codziennie wypijać 30 ml na kilogram masy ciała.